9 Mart 2012 Cuma

8 mart ve şok üzerine şok

dün kadınlar günü münasebetiyle uzun bi yazı patlatmak isterdim aslen. emekçi kadınların gününden, türkiye'deki femen eylemlerine, kadınların iş gücüne katılımından, tam da kadınlar gününde öldürülen ve bugün unutulan diyar b.'ye şöyle detaylı bir inceleme.


Ne? Türkiye yine ön saflarda mı? İ-nan-mam!
Kaynak: Dünya
 



olmuyor ama. blog yazmak bu sebeple zor. gün boyu kafamda bir şeyleri sürekli şekillendiriyorum ama bazen eve gittiğimde o kadar yorulmuş oluyorum ki yaptığım tek şey hipnotize televizyon izleme seanslarım.

türkiye'de kadın olmak zor. dünya'nın bir çok yerinde zor olabilir ama ülkemde daha da zor. kızların okuma(ma)sı, çocuk gelinler, töre cinayetleri, koca dayağı belki benim bulunduğum 'plaza' çevresine uzak ama bu her gün televizyonda veya sosyal yaşamda sürekli karşılaşmamı engellemiyor.












dünün efsane olayı, şirketimizin, yeri geldiğinde akşam saat 8'den sonra ısıtıcıları kapatarak maliyet hesabı yapan şirketimizin, kadınlar günü sürprizi olarak şu çiçekleri dağıtması. ofis bi anda bahçeye döndü. garip bi eylem, yani, bizim şirketten beklenmeyen. bunu bizim şirkette çalışmayan pek bilmez o yüzden detaylandırmaya ihtiyaç duymuyorum. ama çiçekler güzel. hoş benim çiçek bakma maceralarım hep problemli olsa da, bu orkidelere dikkat edip suyunu falan vereceğim. keratalar sizi.







günün ironisi:


 

ahahaha...
Bu şakacı indirim sitelerini seviyorum. markanın adı "10$ tee". pek aşina olmadığım bi firma. fiyatlar gözüküyor sanıyorum. dolar/tl paritesi buradan 11.5 gibi bi şeye denk geliyor. altı üstü tişört yae!
ahahahah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder