7 Mart 2012 Çarşamba

bahar tınıları

bugünlerde havalar pek güzel gidiyor. tabii bahar çığırtkanlığı yapmak için çok erken. yine de çıkardım ben gözlüklerimi ortaya.


işte en önemli aksesuarım.
özellikle siyah takım ile çelişkisi bambaşka!
 

bana göre havalar hep yaz olsa, hiç söylenmem. o zaman erken bile uyanabilirim. hahah!

geçen gün yazdığım "sabahları kalkıyorum sürünerek" söylencemden sonra bugün enerji tasarrufu adına bakanlar kuruluna sunulacak olan erken mesai teklifi tam bir şenlik oldu. haha hoş, bizim ofisten çıkış saatimiz 16'ya çekilmeyeceğine göre, sabah da olduğu gibi gitmeye devam ederiz diye yorumluyorum.


aha! kızıl olsa ben dicem!

gerçi benim bildiğim özel sektör, mesai bağlangıcını 7'ye çeker akşamını da 18:00 bırakır. ben olsam öyle yaparım, ne düşüncem çalışanı bea!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder