4 Mart 2012 Pazar

pazar pazar yaymaca

pazar günlerinin en güzel yanı nasıl ki keyifli, bol muhabbetli, şöyle açık havada yayıla yayıla stressiz zaman geçirmek ise; en kötü yanı da tipik istanbul trafiği ve gece bastıran pazartesi öncesi sendromudur!

bugün dün gecenin yorgunluğu ve uzun bir kahvaltı sonrasında güneşli havaya aldanıp dışarı çıktık.
böyle sakin, nehir üzerinde bir kayıkta oturabileceğiniz, hatta bazen ünlülerin de takıldığı, kedilerden de korkmuyorsanız ve yeni bir yer keşfetmek istiyorsanız "hüseyin bey kafeterya"ya uğrayabilirsiniz.yeri, anadolu hisarı'nda göksu deresi'nin üzerinde. yani manzara olarak boğaz değil, nehir manzarasına sahip.

ben türk kahvem elimde yayılınca fotoğraf falan çekemedim.
google sağ olsun, çekenler varmış

tam da bir önceki postumda yemek bloguna çevirmeyeceğim burayı diyordum ki, yine yemek yaptım ve basitten anlatayım dedim.

soya soslu tavuk yapımı 101


- 500 gr tavuk göğsü (çok yağsız, diyette olmayanlar bence but kullanabilir) tencerede önce suyunu salar sonra çeker.
- çektikten sonra julyen kesilmiş kırmızı (1 adet) ve yeşil biberi (2 adet) ekledim.
- en son sarımsak tozu ve 4 kaşık soya sosu ekledim. biraz daha çevirdim.



-------------------
ben bu yazıyı hazırlarken, bugün birlikte olduğum, taa ankara'dan tanıştığım çok eski arkadaşım, Mithat, hüseyin bey'de çektiği fotoyu bana iletti. kendisi her çektiğini bir şahesere dönüştürüyor. özellikle de düğün fotoğrafları i-na-nıl-maz!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder